tisdag 8 maj 2012

Ica kurirens sommartårttävling

Ja,nu är jag med i en liten tävling igen =).
Alltid kul ju!!

Denna gången är det Icakuriren som har en tävling om att skicka
in sin bästa sommartårta.
Jag tänkte att visst gräddtårtor med jordgubbar är ju såklart klassiska
sommartårtor, men jag ville skicka in en annan slags tårta.
En soltårta helt enkelt! =)
Kan behövas en sådan i den svenska sommaren ibland(eller ganska ofta då solen lyser med sin frånvaro), tycker jag.


Den har en supermumsig fyllning av
mosad banan, grädde, glasscreme, rårörda jordgubbar och hackad mjölkchoklad.
Mums lixom!!  =)) 


Skulle bli jätteglad om ni ville rösta på  mig i denna tävling
det kan ni isaåfall göra HÄR,  nr 8 är min soltårta.







Tack på förhand för  din röst!!! 
=))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar