lördag 30 oktober 2010

Drake.....krokodil....sköldpadda!???

Jag kände sååå för att göra en tårta ikväll,
men hade ju ingen att göra till precis.
Men det ÄR ju halloween, så jag kan ju alltid skylla på det=)
Nu blev det ju inget läskigt precis,utan en söt liten...liten..
...ja...en blandning mellan det jag skrivit ovan, typ =)
Jag vet,han är inte så proffsigt gjord=)
jag stressade och vi ska ju bara ha den själva med så
han fick bli som han blev =)
Men lite söt ändå  ,hi,hi.



Jag gjorde en rulltårta med hallonsylt i och skar i bitar.
Bitarna la jag sen längs kanterna och i botten av en liten skål.
Sedan fyllde jag skålen med chokladpudding(på pulver,fy på mig! )
Lät stelna i kylskåp och vände sedan upp och ner på ett fat
och spacklade med chokladkräm.
Täckt med marsipan som jag penslat med olja så det inte tårtan ska "svettas".

Kul att göra om inget annat ;).


3 kommentarer:

  1. Det blev ju jättebra. Gillar svansen som ringlar upp på kroppen!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tårta! Jag tycker den blev jättefin.

    SvaraRadera