söndag 12 december 2010

20-års tårta!

En jobbarkompis fyller 20 år. Blev såklart glad när jag blev ombedd att
göra hennes födelsedagstårta =)
Jag fick typ fria händer med den , men gärna nåt med banan.
Så det blev denna tårta , eftersom jag vet att hon älskar djur,
har två katter,en hund och önskar sig en kanin =)
Hoppas hon blir glad och nöjd över den och såklart att att den kommer smaka gott=)

Sockerkaksbottnar. Fylld med Mörk chokladganache bananskivor och glasscreme
spacklad med banansmörkräm, täckt och dekorerad med SP.



6 kommentarer:

  1. Så fin tårtan är och modelleringarna är jättegulliga! Hunden blir lite extra charmig så där med tungan utanför mun ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja, jag gjorde honom lite småkorkad med(hunden alltså), med tanke på ögonen=), faktiskt med vilje =))

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen duktig på att modellera djur! Såå söta.

    SvaraRadera
  4. Vilka supersöta små djur, kantten är ju för mysig :-)

    SvaraRadera
  5. Tack så väldigt =))))Glad jag blir!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tårta. Djuren är jättefina!

    SvaraRadera