fredag 11 mars 2011

Min mans födelsedag !

Min man fyller år idag.=)
Vi ska inte ha kalas förrän om någon vecka sådär, men tänkte överraska honom
med tårta när han kommer hem från jobbet iallafall =)
Fast kanske inte blir sååå mycket överraskad med tanke på att han vet
hur jag alltid bara letar efter anledningar att få baka tårtor =))

Det var svårt att kommer på nåt bra tema och tänkte länge bara göra några
enkla blommor på tårtan.
Men igårkväll kom jag på hur mycket han älskar havet,
och det blev tillslut en liten söt typ havstårta.

Fylld men min mans favotitfyllning:
Dumlefluff och kokosmousse,spacklad med mjölksmörkräm smaksatt med lite kakao
täckt med marsipan,dekorerad med marsipan och SP.






Det får väl vara min man som badar då(även om det inte är så likt precis) =)


1 kommentar:

  1. Vilken fin tårta! Längtar väldigt mycket till sommaren när jag ser tårtan. Gillar sjöstjärnan som ser lite förvånad ut :)

    SvaraRadera