söndag 24 april 2011

Zhu zhu !

Linn har fyllt 6 år, och på tårtan önskade hon sig  zhu zhu pets.
Jag hade först ingen aning vad zhu zhu pets var för något,
men sen mindes jag att jag nog sett ett sånt hos min systers dotter.
Googlade lite oxå och hittade många bra bilder att inspireras av =)
Små söta hamstrar är dom iallafall, som kan springa runt och låter lite hamsterlikt.
Just Linns zhu zhu är gult och jag försökte efterlikna hennes så mycket det gick.

Fyllde tårtan med mosade jordgubbar,glasscreme och chokladkräm,
spacklade med mjölksmörkräm,täckte och dekorerade med marsipan.






Just denna zhu zhu:n har partyhatten på =)
och har både tårta och paket med sig till Linn ;)

Hoppas Linn blev glad och nöjd med tårtan.
                                                                       





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar