lördag 3 mars 2012

Ängel och vår.

En arbetskompis till mig ville att jag skulle göra en tårta till
hennes mammas födelsedag =), och det vill jag ju gärna me ;) .
Hennes mamma gillar änglar, så något med det ville hon ha på tårtan
i övrigt fick jag fria händer.
Jag tänkte att det skulle passa med en lite vårig tårta,
och just idag så skiner solen och vädret kunde inte vara härligare,
så då passade det ju ännu bättre =)).


Jag fyllde tårtan efter önskemål
med jordgubbsgrädde och vitchokladganache
spacklade med mjölksmörkräm
täckte den med marsipan
dekorerade med Sp.









Hoppas att min arbetskompis mamma kommer tycka om den =)






2 kommentarer:

  1. Jättesöt tårta och härligt med vårkänsla.

    SvaraRadera
  2. Tack! =) Ja, som man väntat på denna våren!!! Sköönt!! =)

    SvaraRadera