lördag 3 mars 2012

Strandtårta

Min systers svärmor Kerstin fyller år och frågade om jag ville göra tårtan. =)
Jag fick fria händer med hur den skulle se ut.
Pratade lite med min syster och kom fram till att det skulle passa
med ett strandtema typ.
Kerstin och hennes man är ofta och gärna ute och reser tillsammans
därför tyckte jag att det skulle passa med detta tema.=)

Solning på stranden, sol berg och palmer blev det på denna tårta
Just nu har hon lagt boken åt sidan och bara njutar av solens sken. =)  ;)

Fylld den med jorgubbsgrädde och lemoncurdgrädde
spacklade med mjölksmörkräm
täckt med marsipan
dekorerad med marsipan och SP.





Frånsett en eller ett par luftbubblor som vägrade platta till sig
är jag rätt nöjd med tårtan. =)





Grattis Kerstin!!! =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar