fredag 15 juli 2011

Kladdkaka med after eight.

Idag regnar det, igen.
Tråkigt när man har semester.
Igår ägnade vi en del av dagen på Andys lekland för att sysselsätta barnen.
De (och jag för den delen) blir ju så rastlösa när man "bara" är hemma hela tiden.
Så idag är de och leker hos grannbarnen,igen
och jag bakar,igen  ;)

Det blev kladdkaka med after eight smält ovanpå.
Har inte smakat än,tänkte vänta till ikväll, men jag har redan en stark aning
om att det kommer vara MUMSIGT som attan. =)
Dekorerade med somriga jordgubbar,och en klick grädde till ikväll blir det nog.

Recept(fötutom after eight, som jag la till) hittade  jag på
en blogg som mer och mer börjar bli en Favvo:
Där hittade jag även ett annat recept som jag oxå bakar idag
men som kommer i ett annat inlägg senare idag  =)


Kladdkaka med after eight och jordgubbar :


Längtar till ikväll då vi ska mumsa på denna kaka
och en annan godsak. =)





Ps. Smilla gillar att baka har nu en facebooksida,=)
Ni får gärna gilla mig där och kommentera mina bakverk och tårtor hur mycket ni vill =)
sidan heter smilla bakar. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar