fredag 8 juli 2011

Tutt tårta nr 2 !

Min jobbarkompis kille fyller 20 år och ska ha fest, såklart! =)
Hon ville överraska honom med en tutt tårta,  han fick
reda  på det ,men han ville ändå ha en tutt tårta =)
De ville ha en som var mindre "romantisk" än den jag gjorde
innan, lite mer "nasty" som min jobbarkompis uttryckte sig ;)

Detta var vad jag fick fram igår kväll :





Med snörning, piercing och tatuering tyckte jag det blev lite mer "nasty" ;)

Fyllde den med after eight ganche och mosad banan
och i tuttarna är det grädde med mosad banan i.
Spacklade med mjölksmörkräm
täckte med marsipan,dekorerade med SP, marsipan och sockerkulor.


Känner mig nöjd
hoppas min jobbarkompis och hennes kille blir det oxå!



1 kommentar:

  1. Hihi... vilken häftig tårta. Skulle gissa att det är alla killars dröm. :-)

    SvaraRadera