onsdag 15 juni 2011

Test tutt tårta!

Fått en beställning på en tutt tårta om ett par veckor =)
Kul!
Tyckte det var så kul att jag fick lust att direkt gör en testårta
för att jag gillar att veta säkert att jag  fixar det.
Har ju inte gjort så många andra former på tårtor än runda förut.

Känner mig rätt nöjd faktiskt
och nu säker på att jag kommer kunna fixa en tårta
jag kan känna mig nöjd med att ge till någon annan. =)

Fyllde den med det jag hade hemma och som skulle gå snabbt:
hallon grädde, och hallonsylt i tuttarna.
Spacklade med chokladsmörkräm, täckte med marsipan
dekorerade med marsipan och kristyr.

Barnen skrattade gott när de fick se den =))



=)
Kan väl ge den till min man när han kommer hem från sent arbete ikväll.
Han blir säkert glad =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar