söndag 26 juni 2011

Blixtsnabb Blixten tårta ;)

Ja, igår vid middagstid(när jag orkat masa mig upp efter midaftan)=),
fick jag en beställning på en tårta om jag kände att jag hann.
Jag kände efter.... och kände att jag kände för det.=)))
Skulle jobba natt inatt oxå så liiiite ont om tid,plus att jag skulle färdigställa
min systerdotters sons tårta till idag oxå.
Men med lite planering och mycket jobb och många
"snälla ,lek med er lillasyster" till min pojkar
blev det tårta iallafall.
Troy fyllde 2 år och gillar Blixten mcqueen
så om jag hann fick jag gärna gör nåt med honom.
En blixten blev det.
Med marsipan uppepå och grädde på sidorna gick det lite snabbare
och inte så många dekorationer.
Men blev nöjd med resultatet med tanke på tiden jag hade på mig.

Fylld med
Rårörda jordgubbar
lemoncurdgrädde
glasscreme
spacklad med vaniljsmörkräm och grädde
toppad med marsipan
spritsad med grädde
dekorerad med marsipan och SP.



Grattis Troy!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar