söndag 26 juni 2011

Handy Manny

Min systers son fyller 6 år
Han älskar Händige Manny =), har gjort så länge jag kan minnas.
Så därför var valet av tårta ju inte så svårt för min syster att önska av mig =)
Handy Manny var lättare sagd än gjord om man säger så,
men tillslut tyckte mina  pojkar att han var rätt lik iallafall.=)
Lilltjejen såg direkt vem det var när jag ropade ner henne till nedervåningen på kvällen
för att kolla om hon såg vem det skulle likna.
Som sagt, sa hon direkt, -Händige Manny!!
Så det var ju ändå ett gott betyg.
Kan oxå bero på att några av hans verktyg låg bredvid honom =)
men jag väljer att tro på det förstnämnda ;)
Alla verktyg hann jag inte med.
men det blev Skruvert,Philip,Tänja,Klinga och Pang iallafall .

Jag fyllde den med glasscreme och jordgubbskvarg
spacklade med vaniljsmörkräm
täckte med marsipan
dekorerade med Marsipan och lite SP.


Hammaren Pang var lite ostadig så han fick luta sig och gosa lite med Manny =)
Manny fick hålla i sexan Elliot fyller.

Hoppas du gillar den Elliot
(Framförallt att du känner igen honom) =)
Grattis Killen!!! =)

1 kommentar: