onsdag 29 juni 2011

Dagistårta!

Imorgon är det sista dagen på dagis innan det är ledigt för sommaren
för min dotter.
Jag tänkte göra en liten tårta till fröknarna som tack för att de tar hand om min
lilla snutta.=)
Med en sol tårta önskar jag och min dotter alla fröknar en riktigt
glad och skön sommar=) !!

Gjorde denna tårta i en skål för att forma tårtan lite mer rund.
Fyllde den med grädde blandat med mosad banan och grovhackad mjölkchoklad,
rårörda jordgubbar och glasscreme.
Tyckte fyllningarna smakade jättegott ihop,så hoppas att de gillar det oxå =)
Jag spacklade med vaniljsmörkräm,täckte med marsipan,dekorerade med marsipan och SP.




Glad sommar!!!!
=))


2 kommentarer:

  1. aaaa..så du gjorde också en dagistårta :) tack för din kommentar. Jätte söt tårta. Man kan inte sluta le när tittar på henne. Härlig.. grädde med mjölkchoklad och banan lät jätte gott. Det måste jag testa

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tårta! Hoppas att sommaren ska gå i det tecknet :-)

    SvaraRadera