söndag 22 januari 2012

Döskalle med bling !

Äntligen tårta igen!!!!
Som jag längtat efter det!=)
Min systerdotter fyller 9 år och jag får göra tårtan =)).
Hon gillar musik och dans, men förra gånen hon fyllde år hade jag detta tema oxå och
ville göra något annat denna gång.
Hon är ju 9 år nu, så något allmänt coolt och lite häftigt ville hon ha =) 
Inget gullegulligt,absolut inte!!! ;)
Så det blev en döskalle med lite bling :)
och runt tårtans kant fick jag ju ändå med musikönskningen
i form av pianotangenter! =)


Fyllde med lemoncurd,jordgubbar och grädde
spacklade med mjölksmörkräm
täckt och dekorerad med marsipan och SP.




Arghhhhhhhh........!     ;)))





Grattis Tovisen!!!  =)



1 kommentar:

  1. woow vad fräck tårta.. himla fiffigt med tangenterna på sida.. alltså skit cool.. hon måste blivit jätte glad för sin tårta

    SvaraRadera