lördag 21 april 2012

Regnbåge

Sara är en fd arbetskompis och hon fyllde 30 precis.
Jag fick göra hennes födelsedagstårtor =)
Hon ville ha två likadana, gärna gräddtårtor med lite marsipan
fyllda med några "vanliga" fyllningar.
Jag funderade lite på hur tårtorna skulle se ut
men till slut blev det regnbågar och blommor
Jag upplever Sara som en alltid glad person(fast såklart hon inte alltid kan vara det)
och är rolig och färgstark tycker jag!
Därför blev det just regnbågar.
Hoppas hon blir nöjd med sina tårtor!

Jag fyllde dom med jordgubbsylt vaniljkräm och grädde
spacklade och spritsade med grädde
täckte och dekorerade med marsipan.





Grattis Sara!! =)

2 kommentarer:

  1. Fina tårtor, tyckte om färgerna. Väldigt snygg spritsning också!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad glad jag blir=), som jag övar på att spritsa,roligt att höra att det förbättrats!

    SvaraRadera