lördag 14 april 2012

Tacktårta!

Min man frågade i sista minuten om jag kunde slänga ihop en tårta till
en bilfirma, där han känner ägaren, som brukar hjälpa honom med olika saker med bilen ibland.
Som en tacktårta typ då alltså.
Jag har lite fullt upp nu med barn som precis varit sjuka(friska nu dock) och ett kalas som jag
måste förbereda till imorgon, men jag tänkte att nåt kunde jag väl slänga ihop =)) ;).
Så det blev en ganska enkel tårta med företagets namn på, en
symbolisk bil och lite däck.
Inte den finaste eller mest tekniskt krävande tårta, men  den blev väl ändå helt ok ändå.

Hoppas de kommer tycka om den =)

Fyllde den med hallongrädde och chokladkräm med riven choklad i.
Spacklade med chokladsmörkräm ,täckte med marsipan
och dekorerade med marsipan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar