fredag 15 juni 2012

Snabb sommarlovstårta=)

Skolavslutning idag, mina pojkar var så fiiina!!  <3
Tänkte egentligen inte göra någon tårta till denna dagen, för mina barn
brukar inte precis vilja ha tårta(konstiga ungar;)  )
Men plötsligt vill de hemskt gärna ha en tårta om de(min äldsta pojk) får hjälpa till =).
Som tur var hade jag en lite misslyckad tårtbotten i frysen och lite fyllningar kvar från
andra tårtor jag har på gång;)
Så vi slängde lite snabbt ihop en jordgubbstårta, inte så vacker och perfekt på
något vis, men det gör inget,det var inte det denna tårta handlade om heller.
Och min pojk var glad att få hjälpa till =).


Here it comes=) Sommarlovstårtan:
chokladbotten fylld med vitchokladmousse grädde och skivade jordgubbar
täckt med grädde dekorerad med marsipan och jordgubbar och oätbara flaggor.



Glad sommar på er alla!!!  =))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar