fredag 14 januari 2011

Browniemuffins med chocolat chip cookie fyllning!

Nu var det BRA längsen jag bakade nåt att lägga upp här på bloggen
Har varit ordentligt lat nu över jul och nyår och ett tag efter det =)
Har velat baka ,  men inte orkat , typ.
Som sagt....LAT!    ;)
Men idag fick jag sparka igång mig själv med lite muffins
Närmare bestämt browniemuffins med chocolat chip cookie fyllning.
Låter mumisgt eller hur =)
det ÄR mumisgt oxå
Receptet snodde jag härifrån


Jag funderade en stund på att göra cupcakes av dom
och ha något gott spritsat på
men nej,tyckte de var så smaskiga precis som de var
=)

2 kommentarer:

  1. Oj det lät ju ruskigt gott det där, fina blev de också.

    Känner igen det där att man liksom vill men inte orkar...

    SvaraRadera
  2. Tack! =)
    Skönt att det inte är bara jag då som känner mig lite lat ibland ;)

    SvaraRadera