onsdag 8 februari 2012

Dora

Idag hade vi kalas för min dotter.
Hon gillar Dora the explorer.
Hon gillar mycket annat oxå, som hello kitty tex, men kände att
helo kitty har jag gjort några gånger nu och ville prova detta.
Kände även att jag ville träna mer på att göra platta motiv, tycker
det är fint.
Så en platt Dora fick det bli! =)

Jag fyllde tårtan med ploppganche(min dotters favorit choklad)
och grädde med mosad banan och chokladbitar i,
spacklade md grädde, spritsade med färgad grädde
dekorade med marsipan och glitter.




Blev inte helt nöjd med denna(av någon anledning blir jag aldrig det
när jag gör tårtor till mina barn).
Men min dotter tyckte om den och kände(som tur)
igen vem det var på tårtan direkt!  =)





Grattis till min lilla plutta som blivit
en stor liten plutta
5 år!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka fina tårtor och allt annat på din blogg :).

    /Maria S N

    SvaraRadera