söndag 18 december 2011

Jultårta.

Ja, en jultårta ville jag göra i år oxå =)
så det fick bli en att ta med till jobbet idag på 4:e advent
för att bjuda mina arbetskompisar! =)

Måste erkänna att jag inte la ner min själ i denna tårta,
julig blev den men inte särskilt avancerad
Fast den var rolig att göra såklart,
fast det är lite stressigt och dåligt med tid till allt såhär nära jul.

Mina arbetskompisar gillade den iallafall =)
och det var jul kul!

Jag fyllde den med hallongrädde och ultimate chocolat frosting
spacklade med vaniljsmörkräm
täckte med marsipan och grädde och spritsade med grädde
och dekorerade med marsipan och SP.




Pepparkaksgubben som någon tagit ett bett på ;)
var kanske egentligen lite överflödig
men jag hade ju gjort honom och han är ju julig
så va fasiken,,,,han fick  va me hon oxå på ett hörn ändå. =) ;)



God jul på er alla där ute
hoppas ni får en riktigt mysig och skön jul!!!  =)

2 kommentarer: