torsdag 4 november 2010

Cakeballs !

Jag har inte testat göra cakeballs förut
så var sugen på det idag=)
Blev några stycken till oss här hemma och
ungarna gillade dom.
Sedan tänker jag ge några till min mamma
som alltid ställer upp i ur och skur för mig =)

Det är vanlig chokladbollssmet som jag doppat i choklad
och sedan dekorerat med marsipan och sockerkulor.



Som vanligt,inte perfekt,men nöjd ändå.Tycker de blev söta=)



Här inslagna i cellofan till min mum =)



Cakeballs kommer jag göra igen, var så säker!!
Mumsigt!!
=)



2 kommentarer:

  1. Vad fina de blev! Snyggt att dekorera dem med lite blommor.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag som är så sugen på just cake balls eller cake pops nu! Har aldrig testat med chokladbollssmet, men det låter ju jättegott! Kan varmt rekommendera dig att testa med oreo-kakor, det är supermumsigt =) Fint att du dekorerat dem och slagit in dem i cellofan, det blir så lyxigt då!

    SvaraRadera