torsdag 25 november 2010

En födelsedagstårta!

Till en väns pojkvän som fyller år snart har jag gjort denna tårta
och en till som jag ska färdigställa imorgon.=)
Denna är fylld med chokladkräm och polkafluff
spacklad med chokladsmörkräm ,
täckt och dekorerad med SP.


Jag fick typ fria händer med denna tårta=)
Kul, men svårt,då jag inte känner min väns pojkvän.
De enda jag fick veta om honom var att han har ganska enkel smak,
gillar kanske någon ros eller nåt fint mönster.
Jag tog fasta på det där med mönster,för rosor är inte min grej riktigt.
Tycker detta är ett fint mönster, och färgerna känns väl lagom killiga!?

Hoppas dom blir nöjda! =)


Andra tårtan.

Fylld med mjölkchokladganache blandat med mosad banan och glasscreme
spacklad med chokladsmörkräm,täckt och dekorerad med SP.

1 kommentar:

  1. Jättefin tårta! Jag är säker på att den kommer att uppskattas. :-)

    SvaraRadera