tisdag 16 november 2010

Nybörjarmodellering!



Jag har fått en förfrågan om att göra två tårtor med traktorer på.
Jag är inte så bra på raka former känner jag,bättre med mjuka runda lixom.=)
Men jag vill ju jätteGÄRNA göra dessa tårtor.
Så med tanke på bilden här ovan med min första modellerade traktor i SP
så behöver jag nog öva,öva,öva.....! =)
Har ni några bra tips på hur man gör fina traktorer så kom GÄRNA med dom!! =)
(OBS, detta är inte färgerna jag skulle välja på en traktor, utan tog av
vad jag hade färdigfärgat hemma=)   )

Den andra bilden är barnconverse ifall någon inte kunde se det =)
Jag tycker de blev söta fast jag ju kan se alla fel som jag gjort .
De skulle torkat över natten oxå innan man satte dit snören och så,
men mitt tålamod jobbade emot mig ;)
De blev rätt söta trots tid-och tålamodsbrist ändå.

=)
Jag ska ju inte ge bort dessa, utan testade bara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar