fredag 12 november 2010

 Modellering.

Ska göra en tårta till min mamma som hon ska ge till
morfar på Söndag(fars dag ju).
Han har varit bonde och då testade jag för första gången att modellera
en ko och en gris.
Kul var det!! =)
De är modellerade i sugarpaste.




Blev rätt nöjd ändå.
Man ska väl vara nöjd, är dålig på det annars=)
Så det att grisen blev större än kon
vilket i verkliga livet verkligen inte stämmer
ska jag försöka tänka bort!!  ;)

Hela morfars tårta lägger jag såklart in
så fort den är klar om någon dag =)

Denna helg ska jag även hinna med att göra en
trisslottstårta till en väns pappa
och såklart  en  rulltårtstårta till mannen
som är pappa till mina barn ! =)
Dessutom jobbar jag två nätter just denna helg
så ska bli spännande och se om jag får ihop det!
=)




1 kommentar:

  1. Vilka sötisar, klart att du skall vara nöjd!! Skall bli spännande att se hela tårtan sedan och de andra också såklart!!

    SvaraRadera