fredag 19 november 2010

Tre tårtor till 2-års pojk.


Ja,här kommer dom då, traktor-tårtorna! =)
Fast den tredje var jag inte riktigt beredd på,
och orkade/hann inte fixa ihop någon mer traktor.
Så det fick bli något lite enklare =),
clown med leksakståg(inspirerat av Marias baksida) =)

Traktor-tårtorna är fyllda med banan/chokladfluff och kokosmousse
spacklade med chokladsmörkräm och täckta och dekorerade med SP.
Clowntårtan är fylld med grädde/hallon och vitchokladfluff,
spacklad med smörkräm,täckt med Marsipan,dekorerad med SP.





Kom på lite senare att jag nog tyckte det saknades något
på den ena traktortårtan =),så jag livade upp den lite med en liten vovve.
Väldigt sistaminutensnabbgjord,men helt ok ändå=) ,
och tyckte faktiskt att han gjorde helhetsintrycket av tårtan lite bättre.
Tack vovven!   ;))

3 kommentarer:

  1. Jättefina blev tårtorna! Söt liten vovve också :-)Spännande med en tredje överraskningstårta - tycker verkligen inte att den ser improviserad ut! Supernajs ;-)

    SvaraRadera
  2. Supertack!! =) Ja,det är konstigt hur den tårtan som jag inte var beredd på och nojade lite över,blev den jag ändå personligen gillar mest av dom tre =)

    SvaraRadera
  3. Jättesöta tårtor. Clownen är superfin.

    SvaraRadera