måndag 22 november 2010

Modelleringsträning=)  !

Idag hade jag inget speciellt att baka,
kände inte att jag hade tid till det heller.
Men framåt eftermiddagen kunde jag inte hålla mig längre ;)
utan testmodellerade lite till en framtida tårta.
Två hundar, en katt och en kanin blev det =)
Fast mer träning krävs innan jag är nöjd, helt klart!

Här kommer dom, husdjuren =)  :





Vissa är av marsipan och vissa av SP.


Lite svårt att se vissa färger på bilderna.
Tycker nog personligen bäst om kaninen =)
Från början tänkte jag försöka modellera en nakenhund,
därav den mellerade färgen på hundarna.
Men upptäckte rätt snart att jag inte hade tiden att lägga på att göra
en så avancerad(för mig iallafall) hundså fick bli några enklare modeller =).

Kul hade jag iallafall,,,som vanligt! =)

2 kommentarer:

  1. Men hjälp, vad snygga de är. Jag skulle behöva öva på modellering, men tiden räcker liksom inte riktigt till. Jag hoppas att julsemestern kan ägnas åt lite modelleringsförsök. :-)
    Jag har nog ingen favorit av djuren, jag tycker alla är lika fina.

    SvaraRadera
  2. =)) Tack så jättemycket!!! Vad glad jag blir!
    Är rätt så dålig på att tycka att det jag själv gör är bra,så tack för booosten! =)

    SvaraRadera