söndag 9 oktober 2011

Kalasfika.

På mitt födelsedagskalas =) bjöd jag även på lite kakor.
Jag fick i tidig födelsedagspresent vaniljhjärtanformar av min mamma,
jag gissar för att hon kanske hoppades på dessa kakor till kalaset ;)))
Isåfall gick hennes önskan som hon ville,för vaniljhjärtan blev det.
Dessa ljuvliga kakor är en av mina favoritkakor, så är
väldigt glad att äntligen ha såna formar.
Jag hade även bakat hallonmazarinerna till detta kalas
och chokladcookies och jordnötskakor.

Sist men inte minst(jo de var faktiskt minst ;) ) var de små "godispåsarna"
som jag blivit inspirerad av från skolan där det gjorts liknande.
Jag  gjorde cakeballsmet av oreos och philadelphiaost,stansade ut cirklar
och la en liten boll av cakeballsmeten i mitten och nöp ihop till en liten påse
och satte dit en liten rosett,doppade sedan botten på dom i smält choklad. 
Söta tycker jag. =)



Mums!  =)


"Godispåsar" ;)





Fika är gott!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar