måndag 31 oktober 2011

Liten halloweenfest.

Idag passade min mamma min systers barn
och vi bestämde förut att vi denna dagen skulle Halloweenkalasa lite här hemma med alla barnen.=)
Vi åt grönt potatismos och fingerkorvar =) såklart
och sedan hade jag och mina barn gjort lite andra roliga, mumsiga och halloweeniga
godbitar till kalaset.=)
Vi hade gjort cakeballs som pumpor och ögon
och chokladbollsspindlar,spökmaränger(som jag glömde ta bild på)
monster cupcakes och marshmallowmumies(som jag oxå glömde ta bild på) och
även fingrar gjorda av chokladfingar dekorerade med marsipan.

Men det jag kom ihåg att ta bild på ;)
kommer här iallafall:







Häromdagen gjorde jag även några stycken pumpabakelser till mina arbetskompisar
med prinsessfyllning i.(Såna har jag lärt mig göra i skolan i veckan som gick)







Nu får det snart bli en tårta igen, saknar det!!
=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar