lördag 8 oktober 2011

Min födelsedag.

Jaha, så var man ett år äldre igen.
Måste tiden gå SÅ snabbt!?
Fast födelsedagskalas är ju alltid trevliga.
Och så får man ju baka lite extra dessutom =)
Och till ens egen födelsedag kan man plötsligt göra en tårta
hur man än vill ha den =))))
och det är ju kul, fast svårt att välja av allt man vill testa på.
Fast ett tag nu så har jag tänkt att jag skulle göra en frilly cake till denna födelsedagen.
Och det blev det =)
Lite pilligt var det, men inte alltför svårt, och roligt såklart.
Den blev fin tycker jag, och det är ju jag som fyller år  ;)))

Fyllde den med en tårtmousse från tårtpinglan:
Blodapelsinmousse som jag även blandade hackad dajm i,
och chokladkräm,spacklade med vaniljsmörkräm
täckte och dekorerade med hemmagjord SP.





Frilly cake kommer jag göra igen, de är blir ju så sööta!! =)




Grattis på min födelsedag!!   ;))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar